غمگین

غمگین

این روزا غمگین می بینم،می نویسم،می خندم و غمگین زندگی می کنم

نمی ذارم که برگردی ...

در خونه ، چرا بازه

چرا ، این خونه دلگیره
 
دارم یخ میکنم انگا
ر

داره ، خون از تنم میره  

دارم ، دلواپست میشم

اگه هستی ، بگو هستم
کجا رفتی
، بدون من
،

که میلرزه ، همش دستم  

چرا حلقت ، توی خونست  

چرا ، اینو رها کردی
دارم ، حس می کنم کم کم
 

که پیشم ، برنمیگردی  

بهم ریختست چرا خونه

دلت ، عزم سفر داره
هوا ، تاریک شد برگرد

اره برگرد ، خطر داره  

نگهداری ازت واسم

به زیر سقف این خونه ،
مثه ، کبریت تو باد و
 

مثه ، شمع تو بارونه

اینم ، از آخرین کبریت  

کشیدم ، تو مسیر باد
یا برمیگردی یا ، می ری
 

علی الله ، هر چه باداباد

توی این خونه میپیچید ، همیشه بوی عطر تو،
بازم باختم توی بازی ، بازم یکی به نفع تو
 

شاید یک روزی این حرفام ، منو یاد تو بندازه،
بفهمی عاشقت بودم ،
بدون حد و اندازه
 

تو که رفتی و بارونی ،

ولی قلبم پر از درده،
اخه کی مثل من دورت
 

مثه پروانه میگرده  

اصلا چی شد به این زودی

شدم دلداده و ولگرد،
کی دستاشو گرفت
 

این بار ، که دستای منو ، ول کرد  

چیکار کردی ، که بعد از تو

تموم  ، خونه داغونه
نه انصافا ، چیکار کردی

که از ، دنیا دلم خونه

فضای خونمون بی تو ،

مثه ، انبار اندوهه
چیکار کردی که بعد از تو

تموم خونه ،بی روحه

شبو فکرو خیال تو

چرا خوابم نمیگیره،
نه تنها لحظه هام حتی

تموم ، خونه دلگیره

حالا که شب به شب رفتو  

تو هم ، تنهایی سر کردی،
توی ، تنهایی میپوسم

نمیزارم ، که برگردی

نمیخوام دیگه برگردی ، تو که تنها نمیمونی ،
ولم کردی به جرمی که ، خودت حتی نمیدونی

منم میرم از این خونه ،خداحافظ در و دیوار،
خداحافظ شکستم من ،به یاد اولین دیدار

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: سنتیا ׀ تاریخ: جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به این وبلاگ خوش اومدید. این وب برای مواقع ناراحتی و غمگینی شما ساخته شده. جملات و عکسای زیبا و پر محتوایی می تونید اینجا مشاهده کنید. عضو شید و شما هم مطالب و هر چی می خواین بذارین. نظر یادتون نره عزیزان.


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , negahbanshab.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM